Vilbajsning 2.0


Har funderat lite på det här med vilbajsning. (Oftast män som lyckas med detta fenomen som ibland kan sträcka sig så länge som 40 min.)

Min stora undran är: Vad exakt är det som tar så lång tid? Är det att komma igång, att starten är lite trög?
Eller är ni jäkligt hårda i magen?

Eller det värsta tänkbara, uträttar ni era behov snabbt men väljer frivilligt att sitta kvar och chilla i skitlukten?

Själv är jag jättedålig på det här med att sitta kvar... Jag är ju liksom klar innan Candy Crush-appen har laddat klart...

Och återigen, VEM VILL sitta kvar i bajslukten?!


Kommentarer
Postat av: Hella

Uppmärksamma att de bara MÅSTE göra det när det vankas hushållssysslor, de vilbajsar för att slippa undan!

2013-09-07 @ 21:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0