grannen och jag

Grannen brevid är en lite äldre herre och han har också hund:
(Ingen lastgammal gubbe såklart, utan lite äldre än medelålder kanske)

Grannen: Åh, vad hette din hund nu igen? (jag har aldrig sagt det till honom)
Jag: Hero
Grannen: Ja just de, Here ja... va fint! (Here?)
Jag: Och du har en Yorkshireterrier ja, va söt!
Grannen: Det är en dvärgschnauzer
Jag: Jaha.. (typ samma sak)
Grannen: ..................
Jag: Har du sett dom stora bajskorvarna på baksidan? (Nej, inte säga bajs till äldre!!)
Grannen: Ah, riktigt stora lass ju!
(Ja men det där gick ju bra)
Jag: Hejdå
Grannen: Hejdå

Det är viktigt att man har en bra relation med sina grannar!

 

Dvärgschnauzer och Yorkshireterrier, TYP samma ras ju.

Kommentarer
Postat av: sarase

Åh tack för tips sötnos! Lär suga åt mig fler när vi ses på lördag :) Hur länge ska ni vara i Thailand? Underbart med en bröllopsresa dit. Pusss

2010-11-14 @ 23:36:56
URL: http://sarase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0