Pägg


J: Åh, jag är sugen på något gutt
M: Som vad?
J: Ja vet inte, men vi måste iallafall ha hem lök, mjölk och toapapper
M: Aa.. och nåt gutt till dig...
J: Mm.. men jag vet ju inte vad jag är sugen på...
M: Men ring mig sen när du har kommit på nåt för jag åker till affären nu.
J: Oh-oh, köp ägg!!
M: Men snälla Johanna, du sa nånting GUTT?!
J: Ja..? Jag blev sugen på ägg
M: ---------------- (helt tyst)
J: Vadå, måste allt som klassas "gutt" va typ chips och godis? Får man inte kalasa på ägg eller?
M: MMM-Visst, jag ska köpa dig ett packe ägg!!!

Nästan som att han blev lite besviken på mig, att det godaste jag kunde komma på var ägg.
Men ägg och sommarbär yoghurt är supergott ihop. Nu fanns ju inte sommarbär på Willys då, så jag är aningen depp ikväll. Men bara ägg är ju också gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0