Dinner conversation

Så här är jag, nästan varje gång jag har lagat en ny maträtt och söker respons:

- Var det inte gott??
- Jo!
- Men så säger du ju bara..
- Nej, jag lovar
- Varför tuggar du med öppen mun då?
- Det gör jag väl inte?!!
- Jo... nu dricker du också..
- Men jag måste väl få dricka till maten?
- Nä, du kände att du var tvungen att skölja ner maten för det tog emot att svälja.
- Men nu får du väl ta och ge dig!
- Sista gången jag lagade mat till dig!!!
- Men seriöst, jag tycker det är gott!
- Vill du kanske ha lite till matlåda imorn då? (börjar tro på dom positiva påståenden)
- Nä.. jag har ingen lunch imorn
- Övermorn då?
- Nä, då får vi mat på jobbet..
- Ja visste det!! Maten var skit äcklig!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Bettina

Hahaha!!

2010-09-16 @ 15:21:12
Postat av: Pernilla

Jag garvade verkligen när jag läste detta. På nåt sätt så kände både jag och Ingemar igen den där konversationen över middagen.. :-)

2010-09-17 @ 22:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0