Tjockis med slitet hår


Jag - Asså jag måste werkligen till frissan snart, det är öwer 6 månder sen jag wa där sist.
Mikael - Mmm..
Jag - Men då får jag be henne klippa bort ALLT slitet hår oawsett hur korthårig jag blir. Ingen idé att gå till frissan och bara toppa lite grann ju.
Mikael - Men om hon ska få bort allt slitet så får hon nog raka aw dig allt hår..
Jag - Tack.


Jag - Lisa, den där blusen som jag testade en gång som war för stor, kan jag få testa den igen?
Lisa - Jawisst, nu kan du kanske ha den.. nu när du har bliwit lite... tjock.
Jag - Tack.





Kommentarer
Postat av: Lisa

Lätt att vara stöddig när man inte känner sig om en tjockis själv längre ;P

2011-04-01 @ 13:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0