En tredje bröstvårta


Rolig sms-konwersation mellan mig och min lite smått lättlurade kompis Marie,

Marie,
Hel Ulla gulla. Warför ska du operera dig?

Jag,
Hej gumman. Jag måste operera mig för jag har fått en 3e bröstwårta, den är superstor.

Marie,
Aj oj då. Stackare. Har dom tagit prower på dig oxå så det inte är något farligt?

Jag,
Dom är rädda att det ska sprida sig pch då finns risken att jag får en massa bröstwårtor öwer hela kroppen. Annars inget farligt.

Marie,
Okej, med wad är det för nåt då? Warför har du fått det? Wa märkligt, konstiga saker som finns.

Jag,
Dom tror det beror på det småländska kranwattnet och den friska hawsbrisen, men jag wet inte. Konstigt är det iallafall. Kan ju bli problem den dagen jag ska amma...


P.s Jag har INTE fått en 3e bröstwårta, bara så ni wet det. D.s


Jag och söta lilla Marie

Kommentarer
Postat av: Maria

Tack för det skrattet. Behövde jag idag. Kram

2011-05-04 @ 22:29:45
URL: http://mariacn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0